piątek, 21 sierpnia 2015

błyskawiczne śniadanie- wegańska owsianka :)


Owsianka- jedno z najszybszych i najprostszych do przygotowania śniadań. Można zjeść ją na gorąco lub na zimno, gotowaną na wodzie lub mleku, a dzięki dodatkom codziennie może być zupełnie inna! Uwielbiam owsiankę w lato, kiedy mamy dostęp do owoców leśnych. Moja wersja ze zdjęć to owsianka ugotowana w mleku migdałowym, z dodatkiem jeżyn i malin, posypana płatkami kokosowymi :)

Składniki (1 porcja):
50 g płatków owsianych
200 ml mleka roślinnego
garść owoców leśnych
płatki kokosowe/ wiórki kokosowe
łyżka miodu (opcjonalnie)


1. Płatki owsiane zalewamy mlekiem i gotujemy na małym ogniu, aż do momentu kiedy płatki wchłonął mleko.
2. Owsiankę przekładamy do miseczki, dekorujemy owocami, płatkami kokosowymi, miodem.





6 komentarzy:

  1. moje ulubione sniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś niezbyt ''wegańska'' ta owsianka, skoro dajesz do niej miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałam miód opcjonalnie :)

      Usuń